Number of the records: 1  

Consumer Neuroscience and Neuromarketing as Platform for Biometric Statistics

  1. Title Consumer Neuroscience and Neuromarketing as Platform for Biometric Statistics
    TranslationSpotrebiteľská neuroveda a neuromarketing ako platforma pre biometrické štatistiky
    Author infoFerdinand Daňo, Eva Hanuláková, Marek Kukura
    Author Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 27-41. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Červenka Peter ; Cierniak-Emerych Anna ; Vančová Aneta. ISBN 978-80-225-5096-3
    NoteVEGA 1/0354/22
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords neuromarketing * neuroveda * biometrika * štatistika * spotrebitelia
    AnnotationČlánok sa zameriava na možnosti spracovania výsledkov výskumu z oblasti spotrebiteľskej neurovedy a neuromarketingu pomocou biometrickej štatistiky. Neuroveda a spotrebiteľská neuroveda sú v príspevku chápané ako platforma pre aplikáciu biometrickej štatistiky. Článok poukazuje na výhody využitia poznatkov neurovedy a spotrebiteľskej neurovedy v oblasti marketingu s dôrazom na neuromarketingový výskum.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00647-006, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.