Number of the records: 1
Consumer Neuroscience and Neuromarketing as Platform for Biometric Statistics
Title Consumer Neuroscience and Neuromarketing as Platform for Biometric Statistics Translation Spotrebiteľská neuroveda a neuromarketing ako platforma pre biometrické štatistiky Author info Ferdinand Daňo, Eva Hanuláková, Marek Kukura Author Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 27-41. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Červenka Peter ; Cierniak-Emerych Anna ; Vančová Aneta. ISBN 978-80-225-5096-3 Note VEGA 1/0354/22 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords neuromarketing * neuroveda * biometrika * štatistika * spotrebitelia Annotation Článok sa zameriava na možnosti spracovania výsledkov výskumu z oblasti spotrebiteľskej neurovedy a neuromarketingu pomocou biometrickej štatistiky. Neuroveda a spotrebiteľská neuroveda sú v príspevku chápané ako platforma pre aplikáciu biometrickej štatistiky. Článok poukazuje na výhody využitia poznatkov neurovedy a spotrebiteľskej neurovedy v oblasti marketingu s dôrazom na neuromarketingový výskum. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00647-006, originál dokumentu
article
Number of the records: 1