Number of the records: 1
Najviac privátiek je v kategóriách mlieko a mäso
Title Najviac privátiek je v kategóriách mlieko a mäso Source document Instore : [Slovakia]. Roč. 22, č. 1 (2024), s. 38-39. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords značky privátne * výrobky živočíšne * mlieko * mäso * inflácia * dopyt spotrebiteľský Annotation Potravinárska komora Slovenska uskutočňuje už od roku 2013 prieskum podielu vystavenia privátnych značiek potravín na pultoch obchodov. Podiel privátiek dosiahol v roku 2023 až 26,8 %, čo je historicky najvyššia nameraná hodnota. Potvrdilo sa, že jedným z dôsledkov infl ácie je väčší presun spotrebiteľov k lacnejším výrobkom a privátnym značkám. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 271.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1