Number of the records: 1
Consumer Ethnocentrism and the Influence of Selected Demographic Factors: A Comparative Study among the Countries of Slovakia, the Czech Republic, and the Philippines
Title Consumer Ethnocentrism and the Influence of Selected Demographic Factors: A Comparative Study among the Countries of Slovakia, the Czech Republic, and the Philippines Parallel title Potrošački etnocentrizam i utjecaj odabranih demografskih čimbenika: usporedna studija između Slovačke, Češke republike i Filipina Translation Spotrebiteľský etnocentrizmus a vplyv vybraných demografických faktorov: porovnávacia štúdia medzi krajinami Slovenska, Českej republiky a Filipín Author info Marián Čvirik, Emmanuel Dotong Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Dotong Emmanuel Source document Market-Tržište : Review for Marketing Theory and Practice : Scientific Semi-Annual Journal. Vol. 35, no. 2 (2023), pp. 165-181. - Zagreb : University of Zagreb. ISSN 0353-4790 DOI 10.22598/mt/2023.35.2.165 Note I-22- 104-00 (20%). - I-24-105-00 (80%). - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Croatia Keywords etnocentrizmus spotrebiteľský * Slovensko * Česko * Filipíny * demografia * rozdiely kultúrne Annotation Skúmanie medzinárodných rozdielov v etnocentrických tendenciách. Výsledky prieskumu poukazujú na rozdiely v miere spotrebiteľského etnocentrizmu vo vybraných krajinách. Rovnako rozdielne sa prejavuje vplyv demografických faktorov. Public work category ADM Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00078-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 220 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1