Number of the records: 1
Pricing Strategy as a Leading Predictor of the Profitability in Creative Industry Companies
Title Pricing Strategy as a Leading Predictor of the Profitability in Creative Industry Companies Translation Cenová stratégia ako hlavný prediktor ziskovosti v spoločnostiach kreatívneho priemyslu Author info Katarína Remeňová, Mária Kmety Barteková, Helena Majdúchová, Ľudomír Šlahor Author Remeňová Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Co-authors Kmety Barteková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Majdúchová Helena EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Šlahor Ľudomír Source document Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 29, no. 1 (2024), pp. 29-40. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2024. ISSN 2334-6191 DOI 10.5937/StraMan2300053R Note VEGA 1/0582/22. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Serbia Keywords priemysel kreatívny * stratégia cenová * manažment * oceňovanie * zisk * firmy Annotation Skúmanie, či dobre definovaná a úspešne implementovaná cenová stratégia môže výrazne ovplyvniť ziskovosť firiem v kreatívnom priemysle. Zisťovanie, či úroveň ziskovosti sa líši podľa typu výstupu a sektora kreatívneho priemyslu. Public work category ADM Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00080-001, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 454 KB publicly available article
Number of the records: 1