Number of the records: 1  

Pricing Strategy as a Leading Predictor of the Profitability in Creative Industry Companies

  1. Title Pricing Strategy as a Leading Predictor of the Profitability in Creative Industry Companies
    TranslationCenová stratégia ako hlavný prediktor ziskovosti v spoločnostiach kreatívneho priemyslu
    Author infoKatarína Remeňová, Mária Kmety Barteková, Helena Majdúchová, Ľudomír Šlahor
    Author Remeňová Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Co-authors Kmety Barteková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Majdúchová Helena EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Šlahor Ľudomír
    Source document Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 29, no. 1 (2024), pp. 29-40. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2024. ISSN 2334-6191
    DOI 10.5937/StraMan2300053R
    NoteVEGA 1/0582/22. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSerbia
    Keywords priemysel kreatívny * stratégia cenová * manažment * oceňovanie * zisk * firmy
    AnnotationSkúmanie, či dobre definovaná a úspešne implementovaná cenová stratégia môže výrazne ovplyvniť ziskovosť firiem v kreatívnom priemysle. Zisťovanie, či úroveň ziskovosti sa líši podľa typu výstupu a sektora kreatívneho priemyslu.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00080-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF454 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.