Number of the records: 1  

Cancel culture v oblasti marketingové komunikace

  1. Title Cancel culture v oblasti marketingové komunikace
    Author infoPavel Sládek, Ondřej Pešek
    Author Sládek Pavel
    Co-authors Pešek Ondřej
    Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 1 (2024), s. 24-25. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords komunikácia marketingová * etika * sloboda informácií * médiá
    AnnotationV dnešnej informačnej spoločnosti stále viac hovoríme o slobode a tike médií, a to predovšetkým na internete. Základným delením je rozdelenie podľa regulácie prístupu a regulácie obsahu. Regulácia prístupu do médií spočíva v rozhodovaní o tom, kto môže vysielať - to sa týka predovšetkým televízneho a rozhlasového vysielania.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.