Number of the records: 1  

Strategické marketingové plánování Chrámu chmele a piva

  1. Title Strategické marketingové plánování Chrámu chmele a piva
    Parallel titleStrategic Marketing Planning of Hop and Beer Temple
    Author infoEliška Kochová, Dita Hommerová
    Author Kochová Eliška
    Co-authors Hommerová Dita
    Source document Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. Č. 1 (2023), s. 46-60. - Plzeň : Vydavatelství ZČU v Plzni, 2023. ISSN 2788-0079
    DOI 10.24132/jbt.2023.13.1.46_60
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords organizácie neziskové * plán marketingový * ruch cestovný * plánovanie strategické
    AnnotationČlánok upozorňuje na dôležitosť marketingovej komunikácie neziskových organizácií a je príkladom z praxe strategickej koncepcie nástrojov marketingového mixu. Zaoberá sa tvorbou strategického marketingového plánu pre neziskovú organizáciu Chrám chmeľu a piva v Žatci, ktorá poskytuje služby v oblasti cestovného ruchu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF256.2 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.