Number of the records: 1
Reputation Analysis of Selected European and US Brands in the Context of the COVID-19 Pandemic
Title Reputation Analysis of Selected European and US Brands in the Context of the COVID-19 Pandemic Translation Analýza reputácie vybraných európskych a amerických značiek v kontexte pandémie COVID-19 Author info František Pollák, Peter Markovič, Michal Konečný, Mária Kmety Barteková Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Konečný Michal EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Kmety Barteková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Corporate Practices: Policies, Methodologies, and Insights in Organizational Management : International Conference on Entrepreneurship and the Economy in an Era of Uncertainty 2023. Pp. 895-915. - Singapore : Springer Nature Singapore, 2024 / Hariharasudan A. ; ul Haque Adnan ; International Conference on Entrepreneurship and Economy in an Era of Uncertainty. ISBN 978-981-97-0995-3 DOI 10.1007/978-981-97-0996-0_53 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Singapore Keywords pandémia * udržateľnosť fiškálna * značky * trh * rozvoj hospodársky Annotation Príspevok sa zaoberá problematikou udržateľného rozvoja firemnej reputácie, konkrétne problematikou tradičných a inovatívnych prístupov k riadeniu reputácie vybraných svetových značiek z hľadiska zmien, ktoré nastali na trhu počas pandémie COVID-19 v kontexte prebiehajúcej Triple Prechod. Hlavným cieľom samotného príspevku je predstaviť dostupné spôsoby a metódy merania fenoménu reputácie, najmä online reputácie, ako modernej výzvy pre zodpovedný a trvalo udržateľný rozvoj vnímaného imidžu subjektov ako ich veľmi krehkého nehmotného majetku. Okrem toho je cieľom príspevku identifikovať a analyzovať zmeny, ktoré nastali v merateľných úrovniach reputácie vybraných subjektov počas pandémie. Preferované európske a americké značky vlastnené rodinnými podnikmi boli analyzované pomocou štandardizovanej multifaktorovej analýzy reputácie TOR vo virtuálnom prostredí internetu. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00176-002, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 469.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1