Number of the records: 1  

Category Management As Part of Assortment Policy in Retail

  1. Title Category Management As Part of Assortment Policy in Retail
    TranslationSpráva kategórií ako súčasť sortimentálnej politiky v maloobchode
    Author infoPavol Lipták
    Author Lipták Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 17, č. 1 (2024), s. 59-67. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords politika sortimentná * maloobchod * predaj
    AnnotationV posledných rokoch prešiel maloobchodný priemysel významnými zmenami, vrátane objavenia sa nových technológií a vzostupu elektronického obchodu. Tieto zmeny sťažili maloobchodníkom konkurenciu a uspokojovanie potrieb svojich zákazníkov. Správa kategórií (CM) je strategický prístup k správe kategórií produktov, ktorý môže maloobchodníkom pomôcť prekonať tieto výzvy. Tento článok poskytuje prehľad CM vrátane jeho histórie, vývoja a implementácie. Rozoberá tiež výhody a výzvy CM, ako aj budúcnosť CM v kontexte meniaceho sa maloobchodného prostredia.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF395.9 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.