Number of the records: 1
Category Management As Part of Assortment Policy in Retail
Title Category Management As Part of Assortment Policy in Retail Translation Správa kategórií ako súčasť sortimentálnej politiky v maloobchode Author info Pavol Lipták Author Lipták Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 17, č. 1 (2024), s. 59-67. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords politika sortimentná * maloobchod * predaj Annotation V posledných rokoch prešiel maloobchodný priemysel významnými zmenami, vrátane objavenia sa nových technológií a vzostupu elektronického obchodu. Tieto zmeny sťažili maloobchodníkom konkurenciu a uspokojovanie potrieb svojich zákazníkov. Správa kategórií (CM) je strategický prístup k správe kategórií produktov, ktorý môže maloobchodníkom pomôcť prekonať tieto výzvy. Tento článok poskytuje prehľad CM vrátane jeho histórie, vývoja a implementácie. Rozoberá tiež výhody a výzvy CM, ako aj budúcnosť CM v kontexte meniaceho sa maloobchodného prostredia. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 395.9 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1