Number of the records: 1
Assessing Critical Thinking Skills in Higher Education: Insights from University Students through the CThQ
Title Assessing Critical Thinking Skills in Higher Education: Insights from University Students through the CThQ Translation Hodnotenie kritického myslenia vo vysokoškolskom vzdelávaní: Poznatky od univerzitných študentov prostredníctvom CThQ Author info Zuzana Skorková, Hana Gažová Adamková Author Skorková Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Co-authors Gažová Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Academic Journal of International Education Research. Vol. 6, no. 1 (2025), pp. 42-51. - Praha : Academic Conferences Association. ISSN 2694-7803 Note VEGA 1/0775/25. - VEGA 1/0010/23 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords vysokoškoláci * vzdelávanie * študenti * myslenie kritické * hodnotenie Annotation Kritické myslenie je kľúčovou zručnosťou vo vysokoškolskom vzdelávaní, ktorá umožňuje študentom efektívne vyjadrovať, analyzovať a integrovať informácie. Rozvíjanie tejto zručnosti je nevyhnutné pre informované rozhodovanie, riešenie problémov a kritickú angažovanosť v akademickom aj profesionálnom prostredí. Ako mnohostranná kompetencia kritické myslenie zahŕňa procesy, ako je analýza, hodnotenie, tvorba, pamäť, porozumenie a aplikácia vedomostí, ktoré sú nevyhnutné pre akademický úspech a celoživotné vzdelávanie. Táto štúdia skúma úroveň kritického myslenia na vzorke 239 vysokoškolských študentov pomocou dotazníka Critical Thinking Questionnaire (CThQ). Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E25 00005-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 389.6 KB available after login article
Number of the records: 1