Number of the records: 1
Strengthening Brand Awareness As a Determinant of Consumer Loyalty
Title Strengthening Brand Awareness As a Determinant of Consumer Loyalty Translation Posilňovanie povedomia o značke ako určujúceho faktora lojality spotrebiteľov Author info Filip Žiak Author Žiak Filip EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 18, č. 1 (2025), s. 110-119. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081 Note VEGA 1/0392/2023 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords spotrebitelia * zákazníci * značky * lojálnosť zákazníkov Annotation V dnešnom konkurenčnom prostredí je povedomie o značke kľúčovým faktorom lojality spotrebiteľov, pretože zákazníci s väčšou pravdepodobnosťou opakovane nakupujú od značky, s ktorou sa emocionálne a kognitívne stotožňujú. Táto práca sa zaoberá hodnotením rôznych faktorov, ako sú nákupné skúsenosti, dôvera, autenticita značky, zákaznícky servis, nástroje digitálneho marketingu a ich vplyv na vytváranie pozitívneho vnímania značky. Výsledky naznačujú, že zvýšené povedomie o značke vedie k vyššej úrovni lojality zákazníkov, čo má priamy vplyv na dlhodobú udržateľnosť značky na trhu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E25 00131-009, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2025: 1
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 806.8 KB available after login article
Number of the records: 1