- Strengthening Brand Awareness As a Determinant of Consumer Loyalty
Number of the records: 1  

Strengthening Brand Awareness As a Determinant of Consumer Loyalty

  1. Title Strengthening Brand Awareness As a Determinant of Consumer Loyalty
    TranslationPosilňovanie povedomia o značke ako určujúceho faktora lojality spotrebiteľov
    Author infoFilip Žiak
    Author Žiak Filip EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 18, č. 1 (2025), s. 110-119. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081
    NoteVEGA 1/0392/2023
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords spotrebitelia * zákazníci * značky * lojálnosť zákazníkov
    AnnotationV dnešnom konkurenčnom prostredí je povedomie o značke kľúčovým faktorom lojality spotrebiteľov, pretože zákazníci s väčšou pravdepodobnosťou opakovane nakupujú od značky, s ktorou sa emocionálne a kognitívne stotožňujú. Táto práca sa zaoberá hodnotením rôznych faktorov, ako sú nákupné skúsenosti, dôvera, autenticita značky, zákaznícky servis, nástroje digitálneho marketingu a ich vplyv na vytváranie pozitívneho vnímania značky. Výsledky naznačujú, že zvýšené povedomie o značke vedie k vyššej úrovni lojality zákazníkov, čo má priamy vplyv na dlhodobú udržateľnosť značky na trhu.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE25 00131-009, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2025: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené806.8 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.