Number of the records: 1  

Umetnički dizajn poslovnog prostora kao segment vizuelnog marketinga

  1. Title Umetnički dizajn poslovnog prostora kao segment vizuelnog marketinga
    TranslationUmelecký design obchodných priestorov ako zložka vizuálneho marketingu
    Author infoD. Jokic
    Author Jokic D.
    Source documentNova trgovina. Roč. 43, č. 7-8 (1990), s. 362-368
    Document kindschedule of articles from periodics
    Languageserbian
    Country of EditionYugoslavia
    systematics 658.512 - Výrobné plány. Určenie poradia pracovných postupov. Routing
    Keywords marketing * predajne * dizajn * aranžérstvo * inovácia
    AnnotationVýznam aranžovania obchodných priestorov. Nároky, ktoré musí aranžovanie plniť, ak má mať očakávaný účinok. Vzťahy medzi aranžérom a objednávateľom - problém hodnotenia práce aranžéra; cieľom jeho práce je podnecovať vôľu kupovať. Prostriedky a metódy práce aranžéra - inovácie v úprave predajných priestorov.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.