Number of the records: 1
Vývoj reklamného trhu v Slovenskej republike
Title Vývoj reklamného trhu v Slovenskej republike Author info P. Mihók Author Mihók P. Source document Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 44, č. 1 (1996), s. 69-73. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1996. ISSN 0013-3035 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * propagácia * pojmy * hospodárstvo trhové * Slovensko * agentúry * náklady * legislatíva Annotation Reklama ako výrazný atribút trhovej ekonomiky. Propagácia v centrálne plánovanej ekonomike. Vývoj reklamného prostredia v slovenskej ekonomike: reklamné agentúry, náklady na reklamu, legislatíva. Komerčná reklama a štátnopolitická propagácia do zahraničia. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1996: 1-6
article
Number of the records: 1