Number of the records: 1  

Cieľom samoregulačných orgánov nie je byť reaktívny, ale projektívny

  1. Title Cieľom samoregulačných orgánov nie je byť reaktívny, ale projektívny
    Author infoA. Cocherová, B. Žiačiková
    Author Cocherová A.
    Co-authors Žiačiková B.
    Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 7, č. 1 (1. januára 1997), s. 21A. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * Rada pre reklamu Bratislava * etika * vzdelávanie * Slovensko * zákony
    AnnotationCharakteristika a ciele Rady pre reklamu. Vznik rady, podmienky členstva v rade. Snaha rady o uzákonenie etických zásad reklamnej praxe v SR. Vzťah rady k zákonu o reklame. Vzťah etiky a reklamy. Osvetová a vzdelávacia činnosť rady v oblasti etiky. Rada zastupuje svojich členov v Európskej aliancii pre reklamu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 1-20

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.