Number of the records: 1
Cieľom samoregulačných orgánov nie je byť reaktívny, ale projektívny
Title Cieľom samoregulačných orgánov nie je byť reaktívny, ale projektívny Author info A. Cocherová, B. Žiačiková Author Cocherová A. Co-authors Žiačiková B. Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 7, č. 1 (1. januára 1997), s. 21A. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * Rada pre reklamu Bratislava * etika * vzdelávanie * Slovensko * zákony Annotation Charakteristika a ciele Rady pre reklamu. Vznik rady, podmienky členstva v rade. Snaha rady o uzákonenie etických zásad reklamnej praxe v SR. Vzťah rady k zákonu o reklame. Vzťah etiky a reklamy. Osvetová a vzdelávacia činnosť rady v oblasti etiky. Rada zastupuje svojich členov v Európskej aliancii pre reklamu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1997: 1-20
article
Number of the records: 1