Number of the records: 1  

Výzkum alkoholových značek

  1. Title Výzkum alkoholových značek
    Author infoIvan Tomek
    Author Tomek Ivan
    Source document Strategie : marketing, reklama, média. Č. 1 (1998), s. 35. - Praha : Strategie Praha, 1998. ISSN 1210-3756
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 663/664 - Potravinárstvo
    Keywords nápoje alkoholické * Česko * prieskum spotrebiteľský * reklama
    AnnotationVýsledky z výskumu znalosti, užívania a znalosti reklamy alkoholických nápojov, ktorý uskutočnila agentúra Factum. Príklad výskumu reklamy alkoholických nápojov a rozlišovanie medzi spontánnou znalosťou značiek a navodeným vybavením si značiek. Ukazovatele podrobnej analýzy znalosti jednotlivých značiek a ich reklám. Znalosť a užívanie alkoholických nápojov medzi respondentami v Českej republike.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-2


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.