Number of the records: 1  

Pri strategickom predaji nestačí dobrá znalosť produktov a obratná argumentácia

  1. Title Pri strategickom predaji nestačí dobrá znalosť produktov a obratná argumentácia
    Author infoPeter Benkovič, Ladislav Gabčo
    Author Benkovič Peter
    Co-authors Gabčo Ladislav
    Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 7, č. 46 (12. novembra 1997), s. 14A. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords predaj * argumentácia * predajcovia * firmy * zákazníci * zákazky * konkurencia * manažéri * Slovensko
    AnnotationZákladné atribúty strategického predaja. Tri fázy procesu strategického predaja. Intuitívnosť slovenských firiem v strategickom predaji.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 41-51


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.