Number of the records: 1
Pri strategickom predaji nestačí dobrá znalosť produktov a obratná argumentácia
Title Pri strategickom predaji nestačí dobrá znalosť produktov a obratná argumentácia Author info Peter Benkovič, Ladislav Gabčo Author Benkovič Peter Co-authors Gabčo Ladislav Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 7, č. 46 (12. novembra 1997), s. 14A. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords predaj * argumentácia * predajcovia * firmy * zákazníci * zákazky * konkurencia * manažéri * Slovensko Annotation Základné atribúty strategického predaja. Tri fázy procesu strategického predaja. Intuitívnosť slovenských firiem v strategickom predaji. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1997: 41-51
book
Number of the records: 1