Number of the records: 1  

Marketing pív svetovej značky

  1. Title Marketing pív svetovej značky
    Author infoMilena Rážová
    Author Rážová Milena
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 10 (Október 1997), s. 6-7. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords pivo * značky výrobné * marketing * podpora predaja * nápoje alkoholické * Topvar, a.s. Topoľčany * Zlatý Bažant * Amstel * Heineken Slovensko, a.s.
    AnnotationSituácia na slovenskom trhu piva. História a súčasné úspechy pivovaru Topvar. Hlavné marketingové aktivity Topvaru. Výrobná náplň Zlatého Bažanta, privatizovaného spoločnosťou Heineken. Podpora predaja piva Amstel. Podiel dovozu piva na celkovej spotrebe vo vybraných krajinách. Spontánne najlepšie hodnotené značky pív. Predaj piva na Slovensku v roku 1997.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 7-12


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.