Number of the records: 1  

Ako vybudovať reklamnú agentúru, ktorá zotrvá

  1. Title Ako vybudovať reklamnú agentúru, ktorá zotrvá
    Author infoNataša Batíková
    Author Batíková Nataša
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 11 (November 1998), s. 38-39. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords agentúry * reklama * Ogilvy and Mather * imidž * úspech pracovný * tvorba reklamy
    AnnotationÚspech reklamnej agentúry Ogilvy & Mather, ktorá vznikla v r. 1948 bez klientov a s dvoma zamestnancami. David Ogilvy vybudoval podnik s viac ako 300 pobočkami v 97 krajinách. Charakteristika 50 zásad, ktoré sú dôkazom toho, prečo svetová sieť Ogilvy & Mather stále rastie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.