Number of the records: 1
Získávání nových trhů
Title Získávání nových trhů . 6. Jak vybrat formu uplatnění v cílové zemi Author info Alfons Kachlík, Hana Kachlíková Author Kachlík Alfons Co-authors Kachlíková Hana Source document Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. Roč. 7, č. 4 (Duben 1999), s. 10-14. ISSN 1210-4531 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.56 - Zahraničnoobchodný styk Keywords vývoz * trh zahraničný * výskum trhu * styk zahraničnoobchodný * obchod zahraničný * získavanie informácií * opatrenia * výroba tovaru * predaj * sprostredkovatelia * zástupcovia obchodní * polovýrobky * distribúcia * franšíza * predaj licencií * partneri obchodní Annotation Piata etapa: príprava vstupu na zahraničný trh. Opatrenia vnútri podniku a na cieľovom trhu zamerané na výrobu a dodávku výrobkov podľa potrieb budúcich zákazníkov. Šesť variánt uplatnenia sa na cieľovom trhu: predaj výrobkov z vlastnej tuzemskej produkcie, výroba v dovozovej krajine, dodávky polotovarov a finalizácia výrobkov v cieľovej krajine, výroba v cieľovej krajine iným výrobcom a vlastná distribúcia, využitie franšízy, nepriame uplatnenie na trhu formou predaja vlastnej licencie. Vytvorenie profilu pre vyhľadanie vhodného partnera. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 1-12
article
Number of the records: 1