Number of the records: 1
Kino je médium mladých
Title Kino je médium mladých Author info Nataša Batíková Author Batíková Nataša Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 10 (Október 1999), s. 26-27. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * film * mládež * agentúry * Arcona * Pepsi-Cola SR, s.r.o. * prostriedky reklamné * komunikácia marketingová * Česko * Slovensko Annotation Kino ako obľúbený prostriedok reklamy pre tých, ktorí vyrábajú produkty pre mladých. Kinoreklama v slovenských podmienkach. Spoločnosti, ktoré ponúkajú ako sprostredkovateľa reklamy filmové plátno. Dĺžka reklamy a ceny. Výhody a nevýhody uplatňovania kinoreklamy v Česku a na Slovensku. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 7-12
article
Number of the records: 1