Number of the records: 1  

Východiská a predpoklady obchodného partnerstva medzi účastníkmi distribučných procesov

  1. Title Východiská a predpoklady obchodného partnerstva medzi účastníkmi distribučných procesov
    TranslationStarting-points and Conditions for Business Partnership between Participants of Distribution Processes
    Author infoFerdinand Daňo
    Author Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 49, č. 6 (2001), s. 1096-1112. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2001. ISSN 0013-3035
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.14 - Obrat tovaru. Udržovanie zásob
    Keywords distribúcia * kanály distribučné * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * výrobcovia * obchodníci * sprostredkovatelia * zmluvy * marketing vertikálny
    AnnotationVýznam uplatňovania princípov vertikálneho marketingu v procesných vzťahoch medzi obchodnými partnermi pri prenose tovaru od výrobcu k spotrebiteľovi. Zásady uplatňovania selektívneho výberu v rozhodovacích procesoch o zapojení obchodných partnerov do distribučných procesov. Význam pozície a vplyv moci na tvorbu partnerských vzťahov medzi výrobcom a obchodníkom pri realizácií distribučných činností. Sociálne vzťahy v distribučnom systéme ako súčasť partnerských vzťahov.
    Public work categoryScientific titles in home carented magazines and noticed year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - BOOKS
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 4-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.