Number of the records: 1  

Ovplyvňovanie zákazníkov cestovných kancelárií prostredníctvom marketingovej komunikácie

  1. Title Ovplyvňovanie zákazníkov cestovných kancelárií prostredníctvom marketingovej komunikácie
    TranslationThe Influencing of travel agencies customers by means of marketing communication in Poland
    Author infoJolanta Staszewska
    Author Staszewska Jolanta
    Source document Ekonomická revue cestovného ruchu = Economic review of tourism = Zeitschrift für Tourismuswirtschaft. Roč. 35, č. 1 (2002), s. 19-26. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2002. ISSN 0139-8660
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords kancelárie cestovné * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * Poľsko * zákazníci
    AnnotationPôsobenie a uplatňovanie marketingovej komunikácie v poľských cestovných kanceláriách. Nástroje a metódy marketingovej komunikácie. Činitele ovplyvňujúce marketingovú komunikáciu v cestovnom ruchu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.