Number of the records: 1
Sponzoring versus reklama v kontexte daňového dopadu
Title Sponzoring versus reklama v kontexte daňového dopadu Author info Ján Mintál Author Mintál Ján Source document Poradca. Č. 12-13 (2002), s. 168-176. - Žilina : Poradca, 2002. ISSN 1335-1583 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 336.2 - Dane. Poplatky. Dávky. Odvody Keywords sponzorovanie * dary * reklama * podnikatelia * zmluvy * zmluvy darovacie * dopad daňový Annotation Dva základné spôsoby, ako sa pomoc podnikateľa neziskovým organizáciám prostredníctvom peňažných, resp. nepeňažných sponzorských darov môže zohľadniť v jeho hospodárskom výsledku vo forme zníženia základu dane. Určenie podmienok darovania prostredníctvom tzv. sponzorskej, resp. darovacej zmluvy alebo zmluvy o reklame. Obsah zmlúv a vzory zmlúv. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 8-13 + 7 príl.
article
Number of the records: 1