Number of the records: 1  

Imidž - reč bez slov

  1. Title Imidž - reč bez slov
    Author infoMartina Knihárová
    Author Knihárová Martina
    Source document Marketing magazine. Č. 7 (2002), s. 6 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords imidž * stratégia marketingová * značky kvality * značky výrobkov * spotrebitelia * konkurencia * logo
    AnnotationPre úspech marketingových aktivít v dnešnej situácii na trhu treba medzi uplatňované nástroje a ciele zaradiť aj aktivity podporujúce imidžovú značku a jej tvorbu. Dôvody záujmu spotrebiteľov o imidž značky kupovaného produktu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.