Number of the records: 1  

Kam kráčate, podnikové predajne ?

  1. Title Kam kráčate, podnikové predajne ?
    Author infoSilvia Sameková
    Author Sameková Silvia
    Source document Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 9, č. 11 (november 2002), s. 14-15. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords predajne podnikové * efektívnosť * výhody konkurenčné
    AnnotationSkúmanie opodstatnenia podnikových predajní v ére hypermarketov. Predpoklady úspešnosti podnikovej predajne. Dominantné postavenie a doplnková funkcia podnikových predajní v distribučnej politike výrobcu. Marketingová koncepcia výrobcov. Výhody a prednosti podnikových predajní - kontakt výrobcu so zákazníkov, komplexnosť sortimentu, dobrá cena výrobkov, akcie na podporu predaja, kvalifikovaný a príjemný personál, útulné priestory. Hodnota informácií, ktoré výrobca získava priamo od zákazníka.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 7-12 +8 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.