Number of the records: 1
Kam kráčate, podnikové predajne ?
Title Kam kráčate, podnikové predajne ? Author info Silvia Sameková Author Sameková Silvia Source document Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 9, č. 11 (november 2002), s. 14-15. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.37 - Maloobchod Keywords predajne podnikové * efektívnosť * výhody konkurenčné Annotation Skúmanie opodstatnenia podnikových predajní v ére hypermarketov. Predpoklady úspešnosti podnikovej predajne. Dominantné postavenie a doplnková funkcia podnikových predajní v distribučnej politike výrobcu. Marketingová koncepcia výrobcov. Výhody a prednosti podnikových predajní - kontakt výrobcu so zákazníkov, komplexnosť sortimentu, dobrá cena výrobkov, akcie na podporu predaja, kvalifikovaný a príjemný personál, útulné priestory. Hodnota informácií, ktoré výrobca získava priamo od zákazníka. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 7-12 +8 príl.
article
Number of the records: 1