Number of the records: 1  

Proces strategickej zmeny z výrobne orientovaného podniku na zákaznícky orientovanú spoločnosť

  1. Title Proces strategickej zmeny z výrobne orientovaného podniku na zákaznícky orientovanú spoločnosť
    Author infoĽuboslava Novotná
    Author Novotná Ľuboslava
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 1 (2003), s. 13-16. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * prostredie ekonomické * prostredie podnikateľské * konkurencia * stratégia marketingová * podnik * kultúra podniková * zákazníci * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnnotationStručná charakteristika súčasného podnikateľského prostredia. Podnik v konkurenčnom prostredí. Marketingové myslenie a správanie sa ako zložka firemnej kultúry. Implementácia marketingovej koncepcie. Orientácia firmy . Orientácia predaja. Etapy procesu budovania systému marketingových činností. Marketingový reporting.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.