Number of the records: 1  

marketing priamy

  1. Record Typeauthority sign record
    Current date29.04.2010
    Database250h - eco-index
    References (37) Catalogue documents - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (127) Catalogue documents - ARTICLES
    (60) Catalogue documents - BOOKS
    Subject h.marketing priamy
    Subject h.direct marketing
    Eco-code339.138 - Marketing
    Source of Data VerificationVeľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 172  : Interaktívna metóda marketingu založená na báze vytvorenia určitej databanky, ktorá: obsahuje zoznam súčasných, minulých a potenciálnych zákazníkov; slúži na konkrétne sledovanie a vyhodnocovanie účinku reklamy u jednotlivých zákazníkov; umožňuje priamu komunikáciu poštou, telefónom alebo inými médiami medzi direct marketingovou agentúrou a zákazníkmi. Cieľom priameho marketingu je zjednotiť proces reklamy a kúpy do jedného procesu.
    subject heading

    subject heading

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.