Number of the records: 1  

Marketingové oddelenie a jeho štruktúra

  1. Title Marketingové oddelenie a jeho štruktúra
    Author infoaut. Viera Čihovská
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketing magazine. Č. 9 (2003), s. 5-6 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * riadenie podnikové * štruktúra organizačná * podnik * firmy * marketing manažment * trh * stratégia marketingová
    AnnotationZmena organizačnej štruktúry firmy. Organizácia marketingového útvaru v podniku. Vývojové etapy moderného marketingového oddelenia. Rôzne spôsoby usporiadania marketingového oddelenia. Organizácia podľa marketingových činností, teritoriálna organizácia, produktová organizácia manažmentu a organizácia manažmentu podľa trhov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.