Number of the records: 1  

Marketing obchodnej značky

  1. Title Marketing obchodnej značky
    Author infoaut. Michal Rajninec
    Author Rajninec Michal
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 4 (2003), s. 37-38. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * značky výrobné * známky ochranné
    AnnotationVznik pojmu "branding". Vlastnosti obchodnej značky. Zmena vo forme a spôsobe realizácie marketingu. Nová tvár marketingu. Privátna značka - cesta k zvyšovaniu marží, ziskov a počtu zákazníkov. Uvedenie privátnej značky - príklad z praxe. Značky a globalizácia.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.