Number of the records: 1  

Komunikácia cez vášne

  1. Title Komunikácia cez vášne
    Author infoaut. Roman Ivantyšyn
    Author Ivantyšyn Roman
    Source document Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 11, č. 5 (máj 2004), s. 17. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty
    Keywords šport * sponzorovanie * značky výrobné * značky kvality * marketing
    AnnotationŠport ako marketingový fenomén posledných rokov predstavuje až 94 percent celosvetových sponzoringových projektov. Sponzoring ako doplnok reklamy. Čiastkové ciele zadávateľov. Faktory analýzy hodnoty športovej značky. Očakávania v oblasti sponzoringu pre najbližšie roky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-6 + 8 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.