Number of the records: 1
Komunikácia cez vášne
Title Komunikácia cez vášne Author info aut. Roman Ivantyšyn Author Ivantyšyn Roman Source document Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 11, č. 5 (máj 2004), s. 17. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty Keywords šport * sponzorovanie * značky výrobné * značky kvality * marketing Annotation Šport ako marketingový fenomén posledných rokov predstavuje až 94 percent celosvetových sponzoringových projektov. Sponzoring ako doplnok reklamy. Čiastkové ciele zadávateľov. Faktory analýzy hodnoty športovej značky. Očakávania v oblasti sponzoringu pre najbližšie roky. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-6 + 8 príl.
article
Number of the records: 1