Number of the records: 1  

Marketingová komunikácia - pilier úspešného organizátora veľtrhov

  1. Title Marketingová komunikácia - pilier úspešného organizátora veľtrhov
    Author infoaut. Marek Baluška
    Author Baluška Marek
    Source document Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 14, č. 2 (2004), s. 15-16. - Praha : Česká marketingová společnost, 2004. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * veľtrhy * organizácia
    AnnotationVeľtrh a komunikačné nástroje použité v jednotlivých fázach. Priama osobná komunikácia jednostupňová, nepriama nepersonálna komunikácia viacstupňová. Komunikačná stratégia, komunikačná politika, komunikačná pripravenosť veľtrhu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.