Number of the records: 1
"Instantní" merchandising: revoluce v marketingu
Title "Instantní" merchandising: revoluce v marketingu Parallel title "Instant" merchandising: revolution in marketing Author info Ivan Bureš Author Bureš Ivan Source document Marketing magazine. Č. 7/8 (2004). - Praha : Mladá fronta, 2004 Nové služby a produkty. s. 76-77. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech, English Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords internet * televízia * reklama * nástroje marketingové * podpora predaja * klienti * USA * Veľká Británia Annotation Pohyblivý displej ako výsledok kombinácie internetu, billboardu a televízie. Revolučná forma oslovenia zákazníka.Výhody novej formy komunikácie so zákazníkom. Využitie tohto média v amerických a anglických reťazcoch. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 7-12
article
Number of the records: 1