Number of the records: 1  

"Instantní" merchandising: revoluce v marketingu

  1. Title "Instantní" merchandising: revoluce v marketingu
    Parallel title"Instant" merchandising: revolution in marketing
    Author infoIvan Bureš
    Author Bureš Ivan
    Source document Marketing magazine. Č. 7/8 (2004). - Praha : Mladá fronta, 2004
    Nové služby a produkty. s. 76-77. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech, English
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords internet * televízia * reklama * nástroje marketingové * podpora predaja * klienti * USA * Veľká Británia
    AnnotationPohyblivý displej ako výsledok kombinácie internetu, billboardu a televízie. Revolučná forma oslovenia zákazníka.Výhody novej formy komunikácie so zákazníkom. Využitie tohto média v amerických a anglických reťazcoch.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.