Number of the records: 1
Štefko, Róbert: Akademické marketingové inštrumentárium v marketingu vysokej školy. Bratislava: Vydavateľstvo R.S.Royal Service, 2003, 262s.
Title Štefko, Róbert: Akademické marketingové inštrumentárium v marketingu vysokej školy. Bratislava: Vydavateľstvo R.S.Royal Service, 2003, 262s. Author info Elvíra Dudinská Author Dudinská Elvíra EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku. Roč. 52, č. 10 (2004), s. 1297-1299. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2004. ISSN 0013-3035 Review document Akademické marketingové inštrumentárium v marketingu vysokej školy / Štefko, Róber : R.S. Royal Service, 2003 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords recenzie * školy vysoké * marketing Annotation Recenzia na publikáciu Akademické marketingové inštrumentárium v marketingu vysokej školy. Obsahom monografie je marketingová teória vrátane jej aplikácie v oblasti, ktorá zatiaľ stále existuje na pokraji záujmu klasických marketingových celebrít a v dôsledku transformácie centrálne riadeného hospodárstva na trhovo orientované sa ani slovenské vysoké školy nemohli vyhnúť mnohým problémom. Monografia obsahuje 15 kapitol a je určená pre marketingových pracovníkov, manažérom, študentom a doktorandom. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 6-10
article
Number of the records: 1