Number of the records: 1  

Štefko, Róbert: Akademické marketingové inštrumentárium v marketingu vysokej školy. Bratislava: Vydavateľstvo R.S.Royal Service, 2003, 262s.

  1. Title Štefko, Róbert: Akademické marketingové inštrumentárium v marketingu vysokej školy. Bratislava: Vydavateľstvo R.S.Royal Service, 2003, 262s.
    Author infoElvíra Dudinská
    Author Dudinská Elvíra EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku. Roč. 52, č. 10 (2004), s. 1297-1299. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2004. ISSN 0013-3035
    Review documentAkademické marketingové inštrumentárium v marketingu vysokej školy / Štefko, Róber : R.S. Royal Service, 2003
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords recenzie * školy vysoké * marketing
    AnnotationRecenzia na publikáciu Akademické marketingové inštrumentárium v marketingu vysokej školy. Obsahom monografie je marketingová teória vrátane jej aplikácie v oblasti, ktorá zatiaľ stále existuje na pokraji záujmu klasických marketingových celebrít a v dôsledku transformácie centrálne riadeného hospodárstva na trhovo orientované sa ani slovenské vysoké školy nemohli vyhnúť mnohým problémom. Monografia obsahuje 15 kapitol a je určená pre marketingových pracovníkov, manažérom, študentom a doktorandom.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 6-10

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.