Number of the records: 1
Úloha konkurenčného marketingu v slovenských firmách
Title Úloha konkurenčného marketingu v slovenských firmách Author info Jozef Čimo, Miroslav Mariáš, Mária Dzurová Author Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Mariaš Miroslav Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 18-21. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * konkurencieschopnosť * firmy * produkty * značky výrobkov * zásobovanie * trh * náklady * zisk * komunikácia * potenciál výrobný Annotation Konkurenčný marketing - spôsob, ako zistiť konkurenčnú schopnosť firmy a jej produktov. Prvky konkurenčného marketingu. Ekonomické marketingové determinanty. Psychografické marketingové ciele. Relatívna konkurenčná prednosť firmy. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E04 00584-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-4
article
Number of the records: 1