Number of the records: 1  

Úloha konkurenčného marketingu v slovenských firmách

  1. Title Úloha konkurenčného marketingu v slovenských firmách
    Author infoJozef Čimo, Miroslav Mariáš, Mária Dzurová
    Author Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Mariaš Miroslav
    Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 18-21. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * konkurencieschopnosť * firmy * produkty * značky výrobkov * zásobovanie * trh * náklady * zisk * komunikácia * potenciál výrobný
    AnnotationKonkurenčný marketing - spôsob, ako zistiť konkurenčnú schopnosť firmy a jej produktov. Prvky konkurenčného marketingu. Ekonomické marketingové determinanty. Psychografické marketingové ciele. Relatívna konkurenčná prednosť firmy.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE04 00584-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.