Number of the records: 1  

Konkurencieschopnosť - kľúčový fenomén medzinárodného podnikania v období globalizácie

  1. Title Konkurencieschopnosť - kľúčový fenomén medzinárodného podnikania v období globalizácie
    Author infoPeter Baláž
    Author Baláž Peter EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Politická ekonomie : teorie, modelování, aplikace. Roč. 53, č. 2 (2005), s. 275-277. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2005. ISSN 0032-3233
    Review document Mezinárodní management / Dana Zadražilová. - Praha : VŠE v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2004
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby
    Keywords manažment medzinárodný * recenzie * podnikanie medzinárodné * konkurencieschopnosť * globalizácia * aliancie strategické * korporácie transnacionálne
    AnnotationRecenzia na publikáciu Mezinárodní management. Kniha je venovaná skúmaniu jednotlivých aspektov medzinárodného podnikania v období globalizácie svetového hospodárstva. Pozornosť sústreďuje najmä na najaktuálnejšie aspekty tohto procesu a jeho najdôležitejšie inštitucionálne elementy. Tými sú multinacionálne a transnacionálne korporácie a medzinárodné siete, ktoré na presadzovanie svojich ekonomických záujmov s cieľom získania dostatočnej sily na ich úspešné presadzovanie spoločne vytvárajú.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.