Number of the records: 1  

Smrtelné marketingové hříchy podle Kotlera

  1. Title Smrtelné marketingové hříchy podle Kotlera
    Author infoPhilip Kotler
    Author Kotler Philip
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 9 (Září 2005), s. 30-31. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * trh * zákazníci * produkty * služby * konkurencieschopnosť * plánovanie * komunikácia marketingová * značky výrobkov * inovácia * technológie komunikačné
    AnnotationKtoré sú najväčšie marketingové chyby a ako im predchádzať.1. Nedostatočná orientácia na trh. 2. Neporozumenie cieľovým zákazníkom. 3. Lepšie sledovanie konkurencie. 4. Nedostatočná pozornosť venovaná zamestnancom a partnerom. 5. Vyhľadávanie nových obchodných príležitostí. 6. Problémy s marketingovým plánovaním. 7. Nedostatočné prepojenie produktov so súvisiacimi službami. 8. Stratégia budovania značky a komunikačnej politiky. 9. Nedostatočná organizácia firmy. 10. Nedostatok vo využívaní nových technológií.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-12 + 9 príl

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.