Number of the records: 1  

Ako merať sponzoring ?

  1. Title Ako merať sponzoring ?
    Author infoRenata Môciková
    Author Môciková Renata
    Source document Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 10 (október 2005), s. 10-11. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * sponzorovanie * efektívnosť * logo * televízia * tlač
    AnnotationPrieskumná agentúra TNS SK uviedla na slovenský trh nástroj na zhodnotenie efektívnosti sponzoringu prostredníctvom merania viditeľnosti sponzoringu. Samotný nástroj merania sponzoringu je založený na monitoringu televízií a monitoringu tlače. Výpočet mediálnej hodnoty viditeľnosti loga. Viditeľnosť loga vybraných sponzorov a jej mediálna hodnota. Viditeľnosť loga podľa typu reklamného nosiča a typu akcie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 7-12 + 10 príl

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.