Number of the records: 1  

Ako na vernosť ?

  1. Title Ako na vernosť ?
    Author infoRenata Môciková
    Author Môciková Renata
    Source document Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 10 (október 2005), s. 14-16. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords lojálnosť zákazníkov * nástroje marketingové * podpora predaja
    AnnotationBudovanie lojality zákazníkov je na Slovensku len akýmsi príveskom marketingu, ktorý na pozíciu plnohodnotného komunikačného nástroja ešte len čaká. Vernostné programy - definícia. Fázy prípravy vernostného programu. Najčastejšie chyby pri vernostných programoch. Kedy je správny čas na ich uvedenie a splnenie akých podmienok si tento krok vyžaduje. Najčastejšie formy vernostných programov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 7-12 + 10 príl

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.