Number of the records: 1  

Problematika relačného marketingu z pohľadu súčasnej marketingovej teórie a praxe

  1. Title Problematika relačného marketingu z pohľadu súčasnej marketingovej teórie a praxe
    TranslationComplexity of CRM under Current Marketing Theory and Practice
    Author infoElvíra Dudinská, Ľuboslava Novotná
    Author Dudinská Elvíra EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Co-authors Novotná Ľuboslava
    Source document Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 53, č. 8 (2005), s. 794-807. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2005. ISSN 0013-3035
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords Európska únia * Slovensko * riadenie vzťahov so zákazníkmi * konkurencia * definície * komunikácia marketingová * starostlivosť o zákazníkov * podnik
    AnnotationVymedzenie pojmu relačný marketing a riadenie vzťahov so zákazníkmi. Definičné vymedzenia rôznych autorov. Aproximácia transakčného a relačného marketingu. Komplexný pohľad na problematiku zákazníckej orientácie. Diagnostika riadenia vzťahov so zákazníkmi v podnikovej praxi.
    Public work categoryScientific titles in home carented magazines and noticed year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 6-10

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.