Number of the records: 1  

Mediálny tréning ? A na čo ?

  1. Title Mediálny tréning ? A na čo ?
    Author infoRenata Môciková
    Author Môciková Renata
    Source document Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 12 (december 2005), s. 12-13. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 331.36 - Podpora ďalšieho vzdelávania v podniku
    Keywords výcvik * komunikácia * médiá * manažéri
    AnnotationMediálny tréning a jeho význam. Je určený pre každého, kto chce pôsobiť profesionálne nielen v kontakte s médiami, ale aj pri prezentácii. Tréningy na medzinárodnej úrovni.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 7-12 + 10 príl

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.