Number of the records: 1  

Starbucks: ako Howard Schultz zavoňal v káve biznis

  1. Title Starbucks: ako Howard Schultz zavoňal v káve biznis
    Author infoPavel Kováč, Jozef Ryník
    Author Kováč Pavel
    Co-authors Ryník Jozef
    Source document Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. Č. 2 (25. januára 2006), s. 22-25. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2006. ISSN 1335-4620
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords podnikanie * podnikatelia * manažéri * obchod * reťazce obchodné * káva * USA
    AnnotationHistória americkej firmy Starbrucks známej v obchode s kávou. Howard Schultz, marketingový riaditeľ spoločnosti, a jeho filozofia podnikania. Expanzia spoločnosti na európsky trh. Starbrucks terčom útokov anarchistov a zelených.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-16 + 2 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.