Number of the records: 1  

Územní analýza nákupního chování

  1. Title Územní analýza nákupního chování
    TranslationRegional analysis of customer behaviour
    Author infoPetr Cimler
    Author Cimler Petr
    Source document E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 8, č. 4 (2005), s. 125-140. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2005. ISSN 1212-3609
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords správanie spotrebiteľa * podmienky predajné * maloobchod * hypermarkety * zákazníci * predajne * vybavenosť obchodná * nákup * sila kúpna obyvateľstva * prieskum ponuky * prieskum potrieb * okresy * Česko
    AnnotationNa správanie zákazníkov v zmysle ich orientácie na typy (formáty) predajní pôsobí nielen vlastná zákaznícka preferencia nákupných podmienok, ale tiež samotná úroveň obchodnej vybavenosti miest a obcí. Územný aspekt sa prejavuje v odlišnostiach orientácie zákazníkov na maloobchodné formáty nielen v celých oblastiach ale i jednotlivých obciach. Výsledky prieskumu správania zákazníkov v oblasti okresu Rychnov n. K. (ČR) a vybraných obciach so špecifickou polohou či obchodnou vybavenosťou. Výsledky môžu slúžiť i pre podporu územnej analýzy malých a stredných podnikateľov retailingu pri rozhodovaní o lokalizácii podnikateľských aktivít.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.