Number of the records: 1  

Jednejte ke spokojenosti zákazníka

  1. Title Jednejte ke spokojenosti zákazníka
    TranslationTake action on customer satisfaction
    Author infoGwen Fontenotová, Lucy Henkeová, Kerry Carson
    Author Fontenotová Gwen
    Co-authors Henkeová Lucy
    Carson Kerry
    Source document Svět kvality. Roč. 13, č. 1 (Březen 2006), s. 34-40. - České Budějovice : Bartoň - QSV Quality Service, 2006. ISSN 1211-2011
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords zákazníci * spokojnosť zákazníkov * meranie * metódy * analýzy
    AnnotationMeranie spokojnosti zákazníka môže vedeniu pomôcť v rozhodovaní o tom, akým smerom sa uberať pri zlepšovaní výkonnosti svojho podniku. Medzi štyri bežne používané metódy merania patria: len spokojnosť, diferenčná analýza, model dôležitosť-spokojnosť a multiplikatívny prístup. Výsledky prieskumu. Porovnanie metód.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.