Number of the records: 1  

Vnímanie a význam značiek kvality pri rozhodovaní v cestovnom ruchu

  1. Title Vnímanie a význam značiek kvality pri rozhodovaní v cestovnom ruchu
    TranslationThe Concept and significance of quality brands at decision-making in tourism
    Author infoAnna Bartková
    Author Bartková Anna
    Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 39, č. 2 (2006), s. 83-99. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2006. ISSN 0139-8660
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný * ruch cestovný aktívny * ruch cestovný domáci * služby * značky kvality * systémy kvality * riadenie kvality * normy ISO * logo * sprostredkovatelia * kancelárie cestovné * zariadenia ubytovacie * reštaurácie
    AnnotationKvalita ako základný predpoklad presadenia sa na domácom aj medzinárodnom trhu. Vážny problém slovenského cestovného ruchu - nepomer medzi kvalitou a cenou. Ako vnímajú zákazníci a poskytovatelia služieb význam značiek kvality pri rozhodovaní v cestovnom ruchu. Identita a hodnota značky. Systémy manažérstva kvality, environmentálne značky a ocenenia kvality v cestovnom ruchu. Výsledky výskumu vykonaného v zimných strediskách cestovného ruchu Jasná a Donovaly. Význam značiek kvality pre zákazníkov. Postoj poskytovateľov služieb ku značkám kvality. Postoj sprostredkovateľov služieb ku značkám kvality.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.