Number of the records: 1  

Uplatňovanie manažmentu kvality v odvetví služieb

  1. Title Uplatňovanie manažmentu kvality v odvetví služieb
    Author infoMonika Koreňová
    Author Koreňová Monika
    Source document Acta oeconomica Cassoviensia no 10. S. 37-47. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2006 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-2200-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    Keywords služby * kvalita * riadenie kvality * spokojnosť zákazníkov * normy ISO
    AnnotationPríspevok sa zameriava na procesy manažmentu kvality služieb. Dôvody rastu významu kvality služieb. Kvalitná služba a spokojnosť zákazníka. Jednotlivé aspekty, faktory, ktoré ovplyvňujú potreby a očakávania zákazníkov (kritické, taktické, strategické a podporné faktory). Manažment kvality zahŕňa tri dôležité manažérske procesy: plánovanie kvality, riadenie kvaliy, zlepšovanie kvality. Kľúčovú úlohu v procese manažmentu kvality zohráva marketingový prieskum, výsledky prieskumu by mali byť zosumarizované do stručného popisu služby, proces návrhu služby musí vyústiť v podrobnú špecifikáciu. Vývojové trendy na trhu služieb v budúcnosti.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.