Number of the records: 1
Uplatňovanie manažmentu kvality v odvetví služieb
Title Uplatňovanie manažmentu kvality v odvetví služieb Author info Monika Koreňová Author Koreňová Monika Source document Acta oeconomica Cassoviensia no 10. S. 37-47. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2006 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-2200-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami Keywords služby * kvalita * riadenie kvality * spokojnosť zákazníkov * normy ISO Annotation Príspevok sa zameriava na procesy manažmentu kvality služieb. Dôvody rastu významu kvality služieb. Kvalitná služba a spokojnosť zákazníka. Jednotlivé aspekty, faktory, ktoré ovplyvňujú potreby a očakávania zákazníkov (kritické, taktické, strategické a podporné faktory). Manažment kvality zahŕňa tri dôležité manažérske procesy: plánovanie kvality, riadenie kvaliy, zlepšovanie kvality. Kľúčovú úlohu v procese manažmentu kvality zohráva marketingový prieskum, výsledky prieskumu by mali byť zosumarizované do stručného popisu služby, proces návrhu služby musí vyústiť v podrobnú špecifikáciu. Vývojové trendy na trhu služieb v budúcnosti. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1