Number of the records: 1  

Efektívnosť a účinnosť sponzoringu

  1. Title Efektívnosť a účinnosť sponzoringu
    Author infoJúlia Lipianska
    Author Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 5-7. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864
    NoteVEGA č. 1/2639/05
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty
    Keywords sponzorovanie * financie * organizácie neziskové * šport * kultúra * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * efektívnosť * médiá * internet
    AnnotationCharakteristika sponzoringu. Meranie efektívnosti a účinnosti sponzoringu. Meranie viditeľnosti značky alebo firemného loga v médiách. Typy sponzoringu: sponzoring spojený s udalosťou, sponzoring vo vzťahu k príčine. Internet a sponzoring.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00134-001, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.