Number of the records: 1
Zhodnotenie úrovne zákazníckej orientácie podnikov na Slovensku
Title Zhodnotenie úrovne zákazníckej orientácie podnikov na Slovensku Author info Ľuboslava Novotná Author Novotná Ľuboslava Source document Acta oeconomica Cassoviensia no 9. S. 183-194. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2005 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-2038-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords podnik * Slovensko * zákazníci * systém CRM * výskum Annotation Súčasná úroveň zákazníckej orientácie v slovenských podnikoch v regióne východného Slovenska. Analýza stavu CRM. Zákaznícky orientovaný podnik. Marketingová pripravenosť slovenských podnikov. Poznanie potrieb zákazníkov, diferencovaný prístup k zákazníkom a schopnosť tvorby pridanej hodnoty oceňovanej zákazníkmi sú nevyhnutnou podmienkou pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti podniku. Manažment musí nielen disponovať teoretickými vedomosťami v oblasti moderného riadenia, ale aj zvládnuť aplikáciu metód v praxi. Interpretácia výsledkov realizovaného empirického výskumu. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1