Number of the records: 1  

Zhodnotenie úrovne zákazníckej orientácie podnikov na Slovensku

  1. Title Zhodnotenie úrovne zákazníckej orientácie podnikov na Slovensku
    Author infoĽuboslava Novotná
    Author Novotná Ľuboslava
    Source document Acta oeconomica Cassoviensia no 9. S. 183-194. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2005 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-2038-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podnik * Slovensko * zákazníci * systém CRM * výskum
    AnnotationSúčasná úroveň zákazníckej orientácie v slovenských podnikoch v regióne východného Slovenska. Analýza stavu CRM. Zákaznícky orientovaný podnik. Marketingová pripravenosť slovenských podnikov. Poznanie potrieb zákazníkov, diferencovaný prístup k zákazníkom a schopnosť tvorby pridanej hodnoty oceňovanej zákazníkmi sú nevyhnutnou podmienkou pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti podniku. Manažment musí nielen disponovať teoretickými vedomosťami v oblasti moderného riadenia, ale aj zvládnuť aplikáciu metód v praxi. Interpretácia výsledkov realizovaného empirického výskumu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.