Number of the records: 1  

The Adoption of information technology in marketing

  1. Title The Adoption of information technology in marketing
    TranslationZavádzanie informačných technológií do marketingu
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Management, economics and business development in the new european conditions : IV. international scientific conference = IV. mezinárodní vědecká konference : Brno, 26-27 May 2006. - Brno : Vysoké učení technické v Brně, 2006 / Weirich Pavel ; Luhan Jan ; Management, economics and business development in the new european conditions IV. international scientific conference ; Vysoké učení technické v Brně Fakulta podnikatelská. ISBN 80-7204-454-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords technológie informačné * technológie komunikačné * marketing * zákazníci * báza dát
    AnnotationImplementácia informačnej a komunikačnej technológie v marketingu. Ciele a metódy, vplyv na marketingové aktivity. Súčasná prax informačných technológií (IT) v marketingu. Budúcnosť informačných technológií v marketingu. Vplyv a účinky informačných technológií. Bariéry IT v marketingu. Význam vplyvu informačných technológií na zmeny v marketingu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00509-002, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.