Number of the records: 1  

Determinanty a miery marketingovej úspešnosti podnikov

  1. Title Determinanty a miery marketingovej úspešnosti podnikov
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/1231/04. S. 7-21. - Bratislava Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 / Lesáková Dagmar ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta. ISBN 80-225-2283-X
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * výkon marketingový * likvidita podniku * náklady * rentabilita podniku * rast podniku * výhody konkurenčné * Paretovo pravidlo
    AnnotationSkúmanie rôznych indikátorov marketingového výkonu. Porovnanie indikátorov finančných a nefinančných, jednokriteriálnych a viackriteriálnych, indikátorov sústredených na celkovú stratégiu a na špecifické aktivity, indikátorov zameraných na efektívnosť a hospodárnosť. Používanie jedného indikátora na hodnotenie marketingovej úspešnosti resp. marketingového výkonu nepostačuje.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00851-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.