Number of the records: 1  

Miery hodnotenia marketingovej úspešnosti v stratégiách tvorby pozície značky

  1. Title Miery hodnotenia marketingovej úspešnosti v stratégiách tvorby pozície značky
    Author infoZuzana Lukačovičová
    Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/1231/04. S. 40-54. - Bratislava Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 / Lesáková Dagmar ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta. ISBN 80-225-2283-X
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords značky výrobkov * značky maloobchodné * marketing * trh * nápoje nealkoholické * voda minerálna * Slovensko
    AnnotationTvorba trhovej pozície značky. Trendy trhu nealko nápojov na Slovensku a v Európe. Značka na trhu minerálnych vôd. Privátna značka ako úspešný marketingový nástroj. Privátna značka v kategórii stolové a minerálne vody.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00851-005, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.