Number of the records: 1
Miery hodnotenia marketingovej úspešnosti v stratégiách tvorby pozície značky
Title Miery hodnotenia marketingovej úspešnosti v stratégiách tvorby pozície značky Author info Zuzana Lukačovičová Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/1231/04. S. 40-54. - Bratislava Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 / Lesáková Dagmar ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta. ISBN 80-225-2283-X Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.37 - Maloobchod Keywords značky výrobkov * značky maloobchodné * marketing * trh * nápoje nealkoholické * voda minerálna * Slovensko Annotation Tvorba trhovej pozície značky. Trendy trhu nealko nápojov na Slovensku a v Európe. Značka na trhu minerálnych vôd. Privátna značka ako úspešný marketingový nástroj. Privátna značka v kategórii stolové a minerálne vody. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00851-005, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1